Ei mua kukaa huoli,ku oon lihava tyhmä ruhma ja köyhäkin vielä ja oivoi sitä ja oivoi tätä.Mimmit voi kääntää tän omaa sukupuolta vastaavax,jos se jotenki on mahollista,käyttäkää mielikuvitusta.MITÄ JOS TEKISIT ITELLES JOTAI LAISKA PERSEMATO!

Se että sä makaat sohvalla kattoen dr.philliä ja dilliä,kaivat munias(tietty

sen mitä makkaran syömiseltä ja ketterän juomiselta kerkeet)ei mitenkää

vähennä sitä tosiasiaa,että sä olet läski ja sellasena varmasti tota menoa kuoletkin.Vitut sä mitää diettejä ole kokeillu ja vaikka olisitkin,niin

noi työnnä atkins hanuriis dietit on täyttä sontaa.Liikutaa enemmän tai syödää vähemmän..jos ei auta niin tehää molemmat.Hyvin yksinkertaista,mutta ah,joskus niin helvetin vaikeaa kaikille punkeroille.Mä vedän joskus uskomattomia rännejä,mut mä myös reenaan vitun kovaa ja vetelen hauiskäännössä sen mitä useimmat jampat painaa,tytöt tykkää ja näyttää hyvälle.

Entäs ku mä oon ruma?Muuta englantii,missää muualla ei varmasti ole yhtä rumia ihmisiä ku siellä,tolla sun pärstäkertoimella sä oot siellä ice-t hot t,tai hot chocolate.

Vittuako siinä uliset köyhyydestä,mene perkele duunii,niinku kaikki muutki kunnon kansalaiset.Se että sä et saa koulutusta vastaavaa työtä,johtuu ihan siitä,että olis varmaa kannattanu miettiä aikoinaa,että meneekö opiskelemaa jotai vitun savikipon pyöritystä vai meneekö ihan OIKEESEEN kouluun.Ja sitäpaitsi ei se riitä perustelux,mulla on kax ammattia,mutta aina oon tehny muita duuneja ku lattianpäällysteasennusta tai autonkorjausta,tällähetkellä mä oon ovimies ja luultavasti niin pitkää ku henki pihisee.Mä en oo koskaa tarvinu mitää cv:tä hv:tä tai mustapekka-pelikortteja ku oon hakenu duunia.

Sen ku oon marssinu paikalle ja ilmottanu,että tässä on sen verran järeä jätkä,että te voitte lähettää noi perus-keket himaa,millos alkaa työt?

Ja yleensä samana päivänä.

Nyt ku on saatu toi sun ulkoinen habitus edes jotenki tyydyttävälle tasolle,ni puhutaanpa vähän asenteesta.

Ei kai nyt kukaan täys järkinen nainen tai mies haluakkaan mitään nurkassa kyyhöttävää anteex ku oon olemassa sontaläjää!Äijjissä on varsinki sellanen omituinen piirre,et vähänkii ku joku naaras lähestyy,ni heti aletaa nuolemaa persettä!Et jos ei luovuta talosta,rahasta,autosta ja kalsareista,ni mimmi häipyy.Vitut ne mihkää häivy,päin vastoin,nehän on lahkeessa kiinni,ku vähän laittaa vastaan ja näyttää että on munaa,kongreettisesti sitä yleensä joutuu näyttämään myös aamu-yön tunteina.

Meno pitää olla sen mukaista että tässä tulee sellanen kippari-kalle,että kun MÄ laitain pinaattitykin laulamaa,ni siinä on kansa ihmeissää.

Ja todettakoon tähän väliin vielä sen verran että mun mielestä vakavasti seurustelu on todella syvältä,myy kaikki televisiot ja muut paskalaatikot tai kärrää ne naapuriin ja ELÄ VÄLILLÄ!Tee sellaista mitä et oo koskaan tehny,käy joka ilta baarissa ja ota joku kottarainen matkaan,nimittäin seurustella sä kerkeät myöhemminki ja ehdit kyllä pilaamaan sen suhteen silloinki.

Sitten siirrytäänki mun lempiaiheeseen eli MOOTTORIPYÖRIIN!

Mä oon rakentanu mun kawaa,koko talven,mitä nyt naisilta,dokaamiselta,duuneilta ja muulta turhalta ajanvietteeltä oon kerinny.

Täx viikonlopux piti tulla fillarit oikee saksasta,että ois päässy ajelee sekä pyörää että naisia,mutta VITUT!mietin et onkohan noi sakemannit vielä niin kyrpiintyneitä meihin suomalaisiin (viitaten tapahtumiin vuosina 44-45)et mä saan ne uimarenkaat vasta jouluna..polttihan ne lapinkii.Yxkään akka ei oo antanu samanlaisia kyytejä vielä ku mun kawa ja niin kauan ku asia pysyy muuttumattomana,ni tämä jätkä ei seurustele!

Noh,olin sit tossa yx päivä yhen eukon kanssa kahvilla ja kuuntelin sen juttuja mitä nyt ryntäitten kattomiselta kerkesin USKOMATTOMAT AMBERSSONIT!Vittu muori ku tuis nurkantakaa,ni kerkeis kevyesti kammata fledan ja lankata kengät.Mies ei tarvi ku lyhyen letin,eikä mitää paskakiehkuraa ja kahet kengät:maiharit ja bootsit.

No mentii sit ulos röökille ja aloin kuuntelemaa,et joku tulee päältä ajettavalla ruohonleikkurilla,ni siihen kaartoki joku apina-kiikku hd.Kuskin lärvistä päätellen ostos oli ollut oikea.Ni tällä patteripäällä luki pyörän tankissa tällainen unohtumaton iskulause:Kovin asia jalkojen välissä.WTF!Vaikka mun kawasaki aika peto onkin,ni se on kyllä vasta toisix kovin asia MUN jalkojen välissä!Ihme tuhkamuna...

Tää mimmi jäi sit yöx ja suoritettii pienet iltavoimistelut miehisee mallii,mikää don juan mä en oo koskaa väittäny olevani...Mun tyyli on enemmänki sellasta reippaan metsurin mallia!NI VITTU SÄNKY RÄJÄHTI!Mä olin saanu sen vielä w:ltä,sellanen ilmalla täytettävä king size.Vittu mä meinasin kuolla siihen pamaukseen.Oisittepa nähny mimmin ilmeen kriittisellä hetkellä,noh tosimies hoitaa hommat vaikka ilman sänkyä,oli se aamulla vielä vähän kalpea,siis se mimmi.

Pari yötä on menny sohvalla nukkuessa ja tällaisen karjun on helvetin hankala nukkua selasessa,perse viistää maata ja unesta ei oo tietookaa,ni on aika kelailla vaikka mitä asioita,helvetin rankkaa hommaa muuten toi työkseen ajattelu.

No nii paskapuheet siksee.

MIetin viime yönä alkoholisteja,niinku minä ja w.Meidän ero juoppoihin on se että meille vina ei ole ongelma,tynnyrit tyhjenee varmasti.Niinku se olis joku vitun sairaus,ei sitä kuule kukaan tule sun kurkkuus väkisin kaatamaan,se on vaa noitten risupartaliberaalien keksimä hieno sana sille että taas voi dokata lisää ja vielä parempi on et:se on ihmisen geeleissä,korjaan geeneissä,ai et ku sun veljen vaarin koira joi ittesä hengiltä,ni säkin voit omalla hyvällä tunnolla tehdä saman taikatempun?VETÄKÄÄ KÄTEE JA HAISTAKAA VITTU MUN JA W:N PUOLESTA!

Yx päivä maattii hirveessä kanuunassa ja viinat-samoiten rahat oli hävinny johonki,mietittii että mitäs nyt?Ni w kaivo taas sellasta arsenaalia kikkakirjasta,ettei oo tosikaa:Perustetaa oma baari?

VOI VITTU HAH,HAH just joo,no ei menny ku kuukaus,ni jo juotettii paikallisia koffin sponsoreita ihan a-lupien kanssa ja nyt ei loppunu viinat.

Kaikki hyvähän loppuu aikanaan,mutta sitä me ei ymmärretä,et mix vitussa,jengi jauho paskaa musta,w:stä,baarin vessasta ja naapurin koirasta?Mä voin kertoa teille:KOSKA NE PASKAHOUSUT OLI KATEELLISIA!

Suomalaiset on kyllä siitä merkillästä kansaa,että yrittää saa,mutta ei menestyä,jos sä kaarrat pihaan tän vuoden mersulla,ku oot ensin paiskinu hikihatussa töitä(esimerkkinä mainittakoon,meidän viimeisen kolmen kk.ajalta työ-tunnit oli 460-480 tunti kk!!!)

Ni jo on joku pellehermanni piipittämässä,että mitä vittua noi luulee olevansa,no teistä paskahousuista ku ei ole mihinkään,ni onhan se helpompi arvostella muita,vaikka siinä omassa pikku elämässä olis niiiin paljon tekemistä.

Kyllä muakin tietty vituttais,jos naapurilla ois 25 tynnyriä bissee ja viinavarasto täynnä ja kaiken kukkurax omat hanatkii.Vittu janohan tässä tulee jo pelkästä ajatuksesta!

Saatana ku on kuuma,tätä ku kirjottelen ni pakkasmittari näyttää +28 astetta,kohta vois lähtee terassille kattomaa vähäpukeisia naaraita,jos ne tarvis vaikka apua jossain,ensi kertaan adios! Ps.voi kotvasen kestää,mä nimittäin lähen kiertämää suomea,kuhan saan fillarin kasaan..Suomen naiset,vuoronumerot valmiix!