Kävin tässä aika kipakan keskustelun ex-muijjan kanssa,tämän kertainen artikkeli koski jälkikasvua.Koska aihe on henk.koht,niin jaksa tässä syväluodata sen enempää,muutakun että rauha maassa.

Noh asiaan..Lähettiin frendien kanssa yllätys,yllätys baariin ja mitä mä näen..joka jamppa ottanu mimminsä mukaan!ei jumalauta,kyllä mä sen ymmärrän että kun ollaan löydetty se oma Matti-jari tai Pirjo-liisa ja leikitään kotia,niin kivahan se on yhdessä heilua.MUTTA EI MIESTEN ILLOISSA!Noh lopputuloxen mä tiesinki jo ku jätin takkia narikkaan,2:lle 3:sta tuli jostai haistapaska aiheesta riitaa ja ensin lähti akka ja sit äijjät sössötti,että kai tästä pitää lähteä kotii,ettei pahemmaxi mene.

Voi jumalauta!Henkilökohtaisesti mä olen sitä mieltä että vakavasti seurustelu on perseestä.Minkä takia yrittää ensinnäkään mitään,ku kaikki menee lopulta suohon.Frendit kysyy aina et miksä laadero et seurustele?no mun mielestä kaikessa on kysymys sexistä,vai väittääkö joku että lähtee esim:baariin pokaamaan naisia vaan sen takia että voi katella salkkareita kahestaan omassa paskasessa yksiössä.

Ja kun kaikessa on kysymys sexistä,ni sinkkuna kikkailu on parasta mitä mä tiedän ja voin kokemuksesta kertoa,että ei sitä persettä tule sen enempää seurustellessakaan,päin vastoin.Kahen vuoden jälkee alkaa olla aika hiljasta.

Mua jos alkaa siltä kohalta nykäsemää ni otan puhelimen kätee ja puolen tunnin päästä mä olen pukilla.Mulla on ollu suhteellisen vittumainen elämä tähän mennessä,mutta siitä oon saanu kiittää luojaa,että jostain kumman syystä mulla on naisia ollu enemmän kun keskiverto-keke on syöny perunoita.

Mä oon itselleni vastuussa tekemisistäni,mun ei tarvi neuvotella jos haluun ostaa megasupernintendopc:n ja ritari-ässä lautasen,ni senku lampsin kauppaan,tai jos joku aamu haluun lähtee viikox ajaa prätkällä

ympäri suomea,ni mun ei tarvi tehä tunnin psykoanalyysiä kaulin kädessä heiluvalle,kirkuvalle eukolle.

Tai vittu nyt on sun vuoro tiskata,imuroida,kusettaa koira,tehä kebabbia tai mennä uimaa kivet taskussa.Mainittakoon tähän väliin,että mä rakastan naisia,kaikkia teitä ja pidän teidän seurasta,mutta seurustelun mä jätän muille.

Kyllähän se on kivaa ekan puolivuotta,mutta meno alkaa sen jälkee hiipua,mitäs sitte...no sitte tehää tietenki pari muxua ja ostetaa paskanruskee kartanovolvo,vaikka vielä pitää äidin luona käydä pyykit pesemässä..hohhoijjaa,ja mitä jengi tulee mulle kitisemään siitä,että:oivoi kun on rankkaa ja pekka-liisa pitää hakee tarhasta ja pestä pyykit,eukko vittuilee ja plaa,plaa.SE ON VARMAAN OLLU SUN OMA VALINTA?Kohta joku lässyttää että on lämpimämpi ku joku on siinä vieressä,vittu lisää kaminaan puita!

Johan alkokii koko aihe kiristämää sen verran että taidanpa hilpasta kuppilaan kattomaa oisko siellä varteen otettavaa ehdokasta mun tulevien lasten äidiksi